Este curso ya hace más de 2 semanas que fue lanzado, si quieres enterarte el primero y no quedarte sin tu plaza, puedes suscribirte a nuestra lista de emails donde te mandaré los nuevos cursos en exclusiva.
Secretariat Internacional de Direcció
En el nostre món globalitzat les empreses necessiten incorporar persones amb coneixements empresarials i alhora amb amplis i detallats coneixements idiomàtics i culturals.
Si tens estudis superiors i vols especialitzar la teva carrera professional en el secretariat en l’àmbit directiu, emagister.com et recomana el Màster en Secretariat Internacional de Direcció de l’INSA Business, Marketing and Communication School de Barcelona.
La modalitat d’ensenyament d’aquest màster és presencial a Barcelona i hauràs d’assistir a 150 hores lectives en un període de 13 mesos.
La data d’inici és aquest febrer de 2014 i les classes són en horari de tardes.
Aquest programa especialitzat està dirigit a potenciar la formació de professionals que vulguin desenvolupar funcions de suport directiu a el més alt nivell.
A l’acabar el màster, se’t atorgarà el Diploma INSA en Secretariat Internacional d’Alta Direcció, Assistant Manager.
A més, tindràs accés a el diploma oficial europeu SPACE (Studies for Personal Assistants in the Community of Europe) que reconeix a la secretària de direcció com a apta per a exercir en tota la Unió Europea.
INSA és l’única escola a Catalunya acreditada per atorgar el diploma europeu SPACE.
En aquesta pàgina de emagister.com trobaràs tots els detalls de el curs. Si t’interessa, fes-li saber a centre de formació fent clic al botó «demana informació».
Per accedir al curs fes click aquí
Auxiliar Administratiu de L’ICS
Treballa com a Auxiliar Administrativa Institut Català de la Salut
Treball fix i segur! Amb aquest curs et prepararàs per superar les oposicions d’Auxiliar Administrativa per a l’Institut Català de la Salut a Girona.
Obtindràs el material actualitzat per estudiar les oposicions, atenció personalitzada i informació sobre la convocatòria i la tramitació.
Informació important.
Per fer aquest curs has de tenir un d’aquests nivells d’estudis: Batxillerat, Grau mitjà de FP, Grau superior de FP, Grau universitari, Màster, Doctorat
Per accedir al curs fes click aquí
Curs Superior de Tècnic Auxiliar Administratiu amb gestió de pràctiques
Vols conèixer els criteris de valoració i control de les existències? Amb aquest nou curs a distància que Ges-Formació posa a la teva disposició i que trobes inclòs en el catàleg web de emagister.com ha estat dissenyat per a totes aquelles persones que vulguin estudiar l’organització d’una empresa i vulguin saber com funcionen els seus diferents departaments, les tècniques de comunicació, els sistemes de classificació i l’arxiu de documents.
Programa d’estudis que podràs completar a distància, amb una durada total de 600 hores compreses en 6 mesos. Ges-Formació t’ofereix la flexibilitat horària que et permetrà complementar els teus estudis amb altres activitats.
Tindràs accés a un programa formatiu en el qual podràs adquirir les competències professionals necessàries per millorar la tècnica de redacció per escriure correctament cartes, informes, etc.
Al seu torn, també podràs adquirir els coneixements necessaris per al control de factures i el moviment de comptes bancaris.
Coneixeràs els principis bàsics de prevenció de riscos laborals i el funcionament i la gestió de l’Administració Pública.
Per si fos poc, durant el procés podràs aprendre com utilitzar amb soltesa un ordinador i treballar amb les eines imprescindibles en qualsevol empresa: processador de textos, base de dades, full de càlcul, etc.
Així que no deixis passar aquesta excel·lent oportunitat, sol·licita informació i rebràs atenció personalitzada en el teu procés de matriculació.
El teu moment és ara!
Per accedir al curs fes click aquí
Preguntes freqüents
Cóm em puc apuntar a un curs del INEM?
Si trobes un curs que t’interessa, omple el formulari, y quan el curs estigui disponible, nosaltres t’enviarem tota la informació.
Per qué serveix formarse amb l’INEM?
El principal objectiu dels cursos Sepe es dotar d’habilitats y aptituds al treballador de cara al mercat laboral.
Qué podré fer amb un certificat de profesionalitat?
Podrás utilitzarlo per ampliar el teu currículum y tenir un respald a l’hora d’encarar les entrevistes.
CEO en Plaza Software C.O. y en Sepecursosgratis.es. Experto en empleo y en formación. Debido a su largo recorrido ayudando a personas a encarrilar su vida profesional, es el experto que más puede ayudarte en la actualidad para que mejores tu carrera profesional hoy mismo