Saltar al contenido

Telemàrqueting

Telemàrqueting: Què és i com funciona?

El telemàrqueting és una tècnica de venda directa que s’utilitza a través del telèfon per contactar amb clients potencials. Aquest tipus de màrqueting implica trucades sortints per part dels agents de venda per oferir productes o serveis.

Objectius del telemàrqueting

El principal objectiu del telemàrqueting és establir una comunicació directa amb els clients potencials per promocionar els productes o serveis de l’empresa i generar vendes. A més, també es pot utilitzar per recaptar informació sobre les necessitats dels clients i millorar la relació amb ells.

Com funciona el telemàrqueting?

El funcionament del telemàrqueting implica la planificació de les trucades, la preparació del discurs de venda i la gestió de la informació obtinguda. Els agents de venda han de ser professionals i conèixer a fons els productes o serveis que ofereixen.

  • Planificació de les trucades
  • Preparació del discurs de venda
  • Gestió de la informació obtinguda
  • Formació dels agents de venda

El telemàrqueting és una eina eficaç per a les empreses que volen arribar a un gran nombre de clients potencials de manera personalitzada i directa. Amb una bona estratègia i un equip professional, es poden obtenir resultats positius en termes de vendes i fidelització dels clients.

GRAMEIMPULS, S.A.

CR PRAT DE LA RIBA 176
08924 SANTA COLOMA DE GRAMENET

Tel: 934661565
mail: MRUEDA@GRAMEIMPULS.CAT

Índice de Contenidos

    p