Aquest curs està enfocat a aquelles persones interessades en aprendre les tècniques necessàries per realitzar retocs i adaptacions en peces i articles fabricats amb tèxtil i pell. Durant les sessions del curs es treballarà en la manipulació dels materials, les eines necessàries i les tècniques adequades per aconseguir resultats professionals i de qualitat.
Els participants tindran l’oportunitat d’aprendre a fer ajustos en la roba, a reparar peces de pell, a cosir botons i cremalleres, entre altres habilitats relacionades amb la modificació i adaptació de peces de vestir i articles en tèxtil i pell. Aquest curs està dissenyat per a persones amb coneixements bàsics de costura i que vulguin aprofundir en aquest àmbit de treball.
Si vols ampliar les teves habilitats en la confecció i adaptació de peces tèxtils i de pell, aquest curs és la teva millor opció. No deixis passar aquesta oportunitat d’aprendre de la mà de professionals del sector i posar en pràctica les teves habilitats creatives. Apunta’t ara i comença a millorar les teves destreses en la manipulació de tèxtil i pell!
FUNDACIO PRIVADA ARED
CR ZAMORA 103 -1 01
08018 BARCELONA
Tel: 933513865
mail: CURSOS@FUNDACIOARED.ORG
p
CEO en Plaza Software C.O. y en Sepecursosgratis.es. Experto en empleo y en formación. Debido a su largo recorrido ayudando a personas a encarrilar su vida profesional, es el experto que más puede ayudarte en la actualidad para que mejores tu carrera profesional hoy mismo