Atenció Al Client, Consumidor I Usuari
Aquest curs està dissenyat per ajudar als professionals a millorar les seves habilitats en l’atenció al client, consumidor i usuari. L’objectiu és proporcionar-los les eines necessàries per oferir un servei eficient i de qualitat, basat en la satisfacció dels clients.
Temari:
- Tècniques de comunicació verbal i no verbal
- Satisfacció del client: com gestionar les queixes i reclamacions
- Atenció al client en entorns digitals
- Resolució de conflictes
- Qualitat en el servei al client
INSTITUT DE SERVEIS DE FORMACIÓ ASPASIA, SL
CR DOCTOR SANTPONÇ 60-66 0
08030 BARCELONA
Tel: 932452922
mail: formacio@grupoaspasia.com
Índice de Contenidos
p
CEO en Plaza Software C.O. y en Sepecursosgratis.es. Experto en empleo y en formación. Debido a su largo recorrido ayudando a personas a encarrilar su vida profesional, es el experto que más puede ayudarte en la actualidad para que mejores tu carrera profesional hoy mismo