Si estàs interessat en aprendre les millors tècniques per atendre de manera efectiva als clients, consumidors i usuaris, aquest curs és perfecte per a tu. En aquest curs, aprendràs les estratègies més adequades per oferir un servei de qualitat i garantir la satisfacció dels teus clients.
El curs Atenció Al Client, Consumidor I Usuari està dissenyat perquè puguis adquirir les habilitats necessàries per gestionar de manera eficient les consultes, reclamacions i suggeriments dels clients. Aprendràs com gestionar situacions conflictives i com garantir una comunicació efectiva amb els clients.
Durant el curs, també es posarà èmfasi en la importància de conèixer els drets dels consumidors i els usuaris, així com en la normativa vigent en matèria de protecció al consumidor. Això et permetrà oferir un servei de qualitat i complir amb les expectatives dels teus clients.
Si vols millorar les teves competències en atenció al client i garantir la fidelització dels teus clients, no dubtis a inscriure’t en el curs Atenció Al Client, Consumidor I Usuari. Aprofita aquesta oportunitat per créixer professionalment i destacar en el teu sector.
INSTITUT JOAN BROSSA
AV MARE DE DEU DE MONTSERRAT 80
08024 BARCELONA
Tel: 934560003
mail: iesjoanbrossa@xtec.cat
p
CEO en Plaza Software C.O. y en Sepecursosgratis.es. Experto en empleo y en formación. Debido a su largo recorrido ayudando a personas a encarrilar su vida profesional, es el experto que más puede ayudarte en la actualidad para que mejores tu carrera profesional hoy mismo