Puedes suscribirte a nuestra lista de emails donde te mandaré los nuevos cursos en exclusiva.
GESTIÓ DE MÀRKETING I COMUNICACIÓ
Unitat de competència
Mòdul formatiu
Unitat formativa
- Assistir en l’organització i seguiment del pla de mitjans i suports establert
- Organització i control del pla de mitjans de comunicació (90 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Avaluació i control del pla de mitjans (30 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Pla de mitjans de comunicació i internet (60 h.)
-
- Organització i control del pla de mitjans de comunicació (90 h.)
- Assistir en la definició i seguiment de les polítiques i pla de màrqueting
- Polítiques de màrqueting (100 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Control i seguiment de polítiques de màrqueting (30 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Pla de màrqueting empresarial (70 h.)
-
- Polítiques de màrqueting (100 h.)
- Comunicar-se en anglès amb un nivell d’usuari independent, en activitats comercials
-
Temari que inclou aquest curs
Anglès professional per a activitats comercials (90 h.)
- Anglès professional per a activitats comercials (90 h.)
-
- Elaborar i difondre, en diferents suports, materials senzills i autoeditables, publipromocionals i informatius
- Elaboració de materials de màrqueting i comunicació autoeditables (90 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Gestió de continguts web (30 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
TÈCNIQUES DE DISSENY GRÀFIC CORPORATIU (60 h.)
-
- Elaboració de materials de màrqueting i comunicació autoeditables (90 h.)
- Gestionar el llançament i implantació de productes i serveis en el mercat
- Llançament i implantació de productes i serveis (90 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
MÀRQUETING I PROMOCIÓ EN EL PUNT DE VENDA (60 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Xarxa de vendes i presentació de productes i serveis (30 h.)
-
- Llançament i implantació de productes i serveis (90 h.)
- Mòdul de pràctiques professionals no laborals de ‘Gestió de màrqueting i comunicació’
- Mòdul de pràctiques professionals no laborals de ‘Gestió de màrqueting i comunicació’ (80 h.)
- Mòdul de pràctiques professionals no laborals de ‘Gestió de màrqueting i comunicació’ (80 h.)
- Mòdul de pràctiques professionals no laborals de ‘Gestió de màrqueting i comunicació’ (80 h.)
- Obtenir i elaborar informació per al sistema d’informació de mercats
- Sistemes d’informació de mercats (180 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Entorn i informació de mercats (60 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Investigació i recollida d’informació de mercats (60 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Tractament i anàlisi de la informació de mercats (60 h.)
-
- Sistemes d’informació de mercats (180 h.)
- Organitzar i gestionar esdeveniments de màrqueting i comunicació, seguint el protocol i criteris establerts
- Gestió d’esdeveniments de màrqueting i comunicació (90 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Organització d’esdeveniments de màrqueting i comunicació (60 h.)
-
Temari que inclou aquest curs
Protocol en esdeveniments de màrqueting i comunicació (30 h.)
-
- Gestió d’esdeveniments de màrqueting i comunicació (90 h.)
Si el curs és un Certificat de Professionalitat es podrà cursar modularment i inclourà un Mòdul de Pràctiques en un centre de treball. Si està iniciat caldrà consultar a cada centre la possibilitat d’inscriure’s a mòduls parcials.
Accions formatives a realitzar per completar el certificat