Saltar al contenido

Activitats Administratives En La Relació Amb El Client

Activitats Administratives En La Relació Amb El Client

Les activitats administratives són essencials per garantir una correcta relació amb el client. En aquest curs, aprendràs les habilitats i coneixements necessaris per gestionar de manera eficient les tasques administratives relacionades amb l’atenció al client.

Aquest curs està dissenyat per proporcionar-te les eines i estratègies necessàries per comprendre i resoldre les necessitats del client de manera eficaç i professional. Aprendràs com gestionar la comunicació amb els clients, com resoldre conflictes i com organitzar les tasques administratives de manera eficient.

Les temàtiques que es tractaran en aquest curs inclouen la gestió de la documentació, la gestió de l’agenda i la planificació de reunions, la gestió de les trucades i correus electrònics dels clients i la resolució de problemes administratius.

Al completar aquest curs, seràs capaç de gestionar les activitats administratives de manera eficient i proporcionar un servei excel·lent als teus clients.

IDIOMES, SL

AV GENERALITAT 5 1
08922 SANTA COLOMA DE GRAMENET

Tel: 933852954
mail: m.casado@thecorner.es

Índice de Contenidos

    p